ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ στη συνεδρίασή του στις
8/1/14 συζήτησε το πρόγραμμα δράσης και κινητοποιήσεων για το επόμενο
διάστημα, με κεντρική αιχμή το θέμα των διαθεσιμοτήτων – απολύσεων
εκπαιδευτικών.
Για το λόγο αυτό θα προχωρήσει άμεσα στη σύγκλιση Γενικών Συνελεύσεων των ΕΛΜΕ από 20-24/1 και ΓΣ προέδρων ΕΛΜΕ στις 25/1 στην Αθήνα με
